NİDA TURİZM, gerçekleştirdiği faaliyetlerde, kurmuş olduğu Kalite Yönetim Sistemini etkin olarak aşağıdaki esaslara uygun gerçekleştirmeyi amaçlamaktadır;
- Şirket prensiplerine ve kurumsal kimliğine bağlı hareket ederek,
- Kalitenin ulaşılması gereken bir hedeften ziyade, devamlı gelişme ve süreklilik göstermesi gereken bir süreç olduğu inancını tedarikçilerimizden müşterimize kadar uzanan herkesin benimsenmesini sağlayarak, Toplam Kalite Bilincini yerleştirmek
- Müşterilerimiz ve tedarikçilerimiz ile karşılıklı iş birliği ve güven içerisinde çalışarak verimliliğimizi arttırmak,
- Sektörümüzdeki yenilik ve gelişmeleri takip ederek,
- Bütün çalışanların aktif katılımı ile tüm kaynakların en verimli şekilde kullanılmasını sağlayarak,
- Verilen hizmetlere ilişkin sistematik yapılar kurmak, bu yapıları sürekli iyileştirerek kaliteyi ölçülebilir kılmak,
- Güvenli, sağlıklı, konforlu ve yeterli hizmet ortamları ile çalışanlara, öğrencilere ve paydaşlara huzurlu bir ortam sunmak,
- Sorunları görüp uygun, doğru, ekonomik ve hızlı çözümler üretmek,
- İş sağlığı ve güvenliğini öncelikli hale getirmek,
- Kalite yönetim sisteminin şartlarına uyma ve etkinliğin sürekli iyileştirilmesini taahhüt eder.