Kalite Politikamız

Anasayfa /
Kurumsal /
Kalite Politikamız
Kalite Politikamız

         NİDA TURİZM, gerçekleştirdiği faaliyetlerde, kurmuş olduğu Kalite Yönetim Sistemini etkin olarak aşağıdaki esaslara uygun gerçekleştirmeyi amaçlamaktadır;

  • Şirket prensiplerine ve kurumsal kimliğine bağlı hareket ederek,
  • Kalitenin ulaşılması gereken bir hedeften ziyade, devamlı gelişme ve süreklilik göstermesi gereken bir süreç olduğu inancını tedarikçilerimizden müşterimize kadar uzanan herkesin benimsenmesini sağlayarak, Toplam Kalite Bilincini yerleştirmek
  • Müşterilerimiz ve tedarikçilerimiz ile karşılıklı iş birliği ve güven içerisinde çalışarak verimliliğimizi arttırmak,
  • Sektörümüzdeki yenilik ve gelişmeleri takip ederek,
  • Bütün çalışanların aktif katılımı ile tüm kaynakların en verimli şekilde kullanılmasını sağlayarak,
  • Verilen hizmetlere ilişkin sistematik yapılar kurmak, bu yapıları sürekli iyileştirerek kaliteyi ölçülebilir kılmak,
  • Güvenli, sağlıklı, konforlu ve yeterli hizmet ortamları ile çalışanlara, öğrencilere ve paydaşlara huzurlu bir ortam sunmak,
  • Sorunları görüp uygun, doğru, ekonomik ve hızlı çözümler üretmek,
  • İş sağlığı ve güvenliğini öncelikli hale getirmek,
  • Kalite yönetim sisteminin şartlarına uyma ve etkinliğin sürekli iyileştirilmesini taahhüt eder.

Hızlı Menü

Bize Ulaşmak İçin Tıklayın